Proces rekrutacyjny
Etap I - Aplikacja on-line
Nasze oferty pracy dostępne są na stronie internetowej ELEKTROBUDOWA www.elektrobudowa.com.pl oraz na portalach internetowych. Pierwszym etapem rekrutacji jest przesłanie aplikacji poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego:
- w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie - link do formularza znajduje się na dole każdej oferty pracy,
- jeślo obecnie nie poszukujemy kandydata o Twoim profilu zawodowym, a chcesz, by Twoja aplikacja znalazła się w naszej bazie danych, wypełnij ogólny formularz aplikacyjny znajdujący się poniżej:
Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna, testy
Na podstawie analizy CV i wypełnionego formularza aplikacyjnego wybrani kandydaci są zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną. Wybieramy tylko te osoby, których kwalifikacje są najbardziej zbieżne z przedstawionymi w ofercie wymaganiami.
Pierwsza rozmowa odbywa się z pracownikiem Zespołu HR, który będzie chciał poznać Twoje doświadczenie zawodowe, wykształcenie, umiejętności i predyspozycje, a także oczekiwania wobec naszej firmy i powody, dla których interesujesz się danym stanowiskiem.
Oprócz wywiadu czasami wykorzystujemy testy merytoryczne oraz sprawdzamy poziom znajomości języków obcych.
Etap III - Indywidualne spotkania z menedżerami
Kolejnym etapem jest spotkanie z przyszłym przełożonym które pozwoli na poznanie wzajemnych oczekiwań i warunków pracy.
Na podstawie tej rozmowy zapada decyzja o podjęciu ewentualnej współpracy.
Etap IV - Informacja zwrotna
Ostatnim etapem jest przekazanie informacji zwrotnej po spotkaniu, niezależnie od podjętej przez nas decyzji.